Kan ik de automatische 3 puntsgordel toepassen?
De 3-puntsgordel in ons assortiment is universeel, welke in de meeste voertuigen te monteren is, echter wanneer de gordel gekoppeld is aan een (zij)airbag is deze helaas niet te plaatsen. Dan moeten wij u verwijzen naar de dealer. Tevens dient de cassette van de gordel 90° (dus verticaal) geplaatst te worden, alleen wanneer deze verticaal geplaatst is zal de gordel ontkoppelen en afrollen. De 3-puntsgordel is geschikt om aan de deurstijl te monteren, zolang de cassette maar verticaal (90°) gemonteerd wordt.
Wanneer u de gordel op de achterbank wenst toe te passen is het dus raadzaam om te kijken of de cassette van de gordel verticaal of horizontaal geplaatst is.
Deze automatische 3-puntsgordel kan zowel bij de bestuurderszijde geplaatst worden als wel bij de passagierszijde.
De 3-puntsgordel is leverbaar met ontvanger of zonder ontvanger. http://www.gordelspecialist.nl/veiligheidsgordel3puntsgordelautomatisch-3 De bundels voor een gordel met receiver vindt u eronder op dezelfde pagina.
Ik krijg mijn gordel niet afgerold
Op de 3 punts gordels zit een omrol beveiliging. Dat houdt in dat hij bij het omrollen van de auto (of niet recht staan van de auto) blokkeert en u dus door de gordel op uw stoel gehouden wordt in geval van zo'n ongeluk. Hier zorgt een kogelgewichtje voor in de oprol automaat.
- Het is dus van belang dat u de oprol automaat precies verticaal houdt(zoals hij ook gemonteerd moet worden in de auto) want alleen dan rolt hij af.
Monteren jullie ook?
Wij leveren alleen gordels en onderdelen voor gordels. Monteren kunt u het beste lokaal via uw eigen autobedrijf regelen of zelf uitvoeren wanneer u hier handig mee bent.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Wanneer uw originele gordel elektronische aansluitingen t.b.v. Airbag, gaspatroon of gordelspanner bevat dan is kan de gordelbandvervanging een opossing zijn voor uw gordel wanneer de APK is afgekeurd vanwege een rafel of beschadiging aan de gordelband.
U kunt deze service op onze site bestellen, https://www.gordelspecialist.nl/Gordelband-vervangen, u ontvangt van ons een pakbon welke u bij uw pakket dient te voegen. Tevens ontvangt u ook een verzendlabel waarmee u uw pakket kosteloos bij PostNL kunt aanbieden.
Zodra het pakket bij onze reparatieafdeling binnen is zullen wij de gordelband vervangen en dezelfde werkdag weer aanbieden bij PostNL. U ontvangt van ons een bericht zodra uw pakket weer onderweg is, met Track & Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.
Gemiddelde verwerkingstraject van deze service is 2-3 WERKdagen.
Wanneer krijg ik mijn verzendlabel?
Deze ontvangt u altijd op dezelfde werkdag voor 17.00 uur. LET OP: niet het paket verzenden zonder ons verzendlabel en pakbon.
Kan ik als bedrijf korting krijgen?
Wederverkopers kunnen bij ons korting krijgen. Mail uw volledige bedrijfsgegevens (KVK nummer, Bedrijfsnaam, Adres, Telefoonnummer, Mail adres, IBAN en BTW nummer) op klantenservice@gordelspecialist.nl (of via het contact formulier op de website). Wij maken dan een inlog voor u aan met uw korting daaraan gekoppeld. Na inloggen worden dan direct uw netto prijzen zichtbaar. Naarmate uw besteding per jaar oploopt ontvangt u meer korting bij ons.
Kan ik ook telefonisch contact leggen?
Dat kan ook, via 085-0601450. Wij zijn telefonisch bereikbaar dinsdag t/m vrijdag van 15.00 tot 17.00 uur. Heeft u buiten deze tijden een vraag, stel ze ons per mail of Whatsapp. Zie menu item "contact" voor meer informatie.
Wat is de levertijd?
We verzenden alles met PostNL. Hierdoor is binnen Nederland meestal binnen 1 dag geleverd. Buitenland varieert tussen 2-5 werkdagen.
Hoeveel dagen kan ik mijn producten retour sturen.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuurt u een deel van de order retour dan wordt alleen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten vergoed en niet de verzendkosten.
Mijn order is ouder dan 14 dagen, kan ik toch nog mijn producten terug sturen?
Mits in nieuwstaat en ongebruikt doen we daar niet moeilijk over. Stuur in dat geval even een mail naar klantenservice@gordelspecialist.nl met uw ordernummer en de reden van retour. Zij zullen dan beoordelen of er alsnog een retour formulier voor u wordt aangemaakt.
Mijn product is kapot. Wat kan ik doen om een nieuwe te krijgen?
Dat is vervelend en lossen we uiteraard voor u op. Voor een defect product kunt u contact opnemen met de klantenservice via mail, telefoon of Whatsapp. Zij zullen u verder helpen.
Kan ik mijn product(en) ook ruilen?
Jazeker. Dat kunt u aangeven wanneer u uw retour aanmeld. U kunt ook gewoon aangeven het aankoopbedrag terug te willen en dan kunt u op elk moment een nieuwe bestelling plaatsen voor het andere product. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk (meestal binnen 3-4 werkdagen) retour gestort op uw rekening.
Is het retourneren gratis?
De kosten voor het retour zenden van uw huisadres naar ons zijn voor eigen rekening. Wij kunnen met onze marges helaas geen kosteloos retourneren aanbieden.
Waar moet ik mijn producten naar toe sturen?
Nadat u uw retour hebt aangemeld via het menu retour/klachten ontvangt u meteen een formulier om te printen met het juiste adres en retour nummer.
Hoe snel kan ik mijn aankoopbedrag terug verwachten?
Na ontvangst en controle zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten. Meestal is dit al binnen 3 a 4 werkdagen terug gestort.
Wat als ik mijn klacht niet met jullie opgelost krijg?
Dat lijkt ons onwaarschijnlijk maar leidt contact met onze klantenservice onverhoopt toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.