Heeft u een vraag? Snel antwoord op uw vraag?: KLIK HIER EN LEES ONZE VEELGESTELDE VRAGEN.

Van 20-7 tot 30-7 is onze klantenservice gesloten vanwege vakantie

Contact opnemen met de Gordelspecialist kan op 3 manieren:

E-mail: klantenservice@gordelspecialist.nl
Whatsapp: +31 (0)85 -060 14 50
Telefoonnummer: +31 (0)85 -060 14 50 (tevens ons Whatsapp nummer)

Openingstijden:
Afhalen of langskomen kan alleen op afspraak, dan zorgen wij dat er iemand aanwezig is om u te helpen. Deze afspraak kunt u per mail of app maken.

Telefonische bereikbaarheid:
Wij werken met een telefoondienst, wanneer wij beschikbaar/aanwezig zijn wordt u doorverbonden met een medewerker. Wanneer dit niet het geval is krijgt een bericht met het verzoek een voicemail bericht in te spreken.
Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug, dit zal in praktijk aan het einde van de middag zijn tussen 15.00 en 18.00 uur. 

Wanneer u een SPOED vraag heeft dan willen wij u vragen om uw vraag per mail of App aan ons te stellen, dan ontvangt u een zo spoedig mogelijk antwoord van een van de specialisten. 

Dagelijkse postverwerking maandag t/m donderdag tot 16.00 uur en vrijdag tot 15.00 uur.

Postadres voor RETOUREN (niet voor originele gordels opsturen!!) :
Edisonstraat 36 D
6902 PK ZEVENAAR

Adres (afhalen alleen op afspraak):
Edisonstraat 36 D
6902 PK Zevenaar 

Product retour zenden/omruilen:
Kijk op www.gordelspecialist.nl/retour voor de retourprocedure. 

Controleer hier wanneer uw pakket aankomt: https://gordelspecialist.myparcel.me/

Wilt u zich aanmelden als wederwerkoper?
Stuurt u ons een mail met uw bedrijfsgegevens, mailadressen (ook voor de facturen) uw KvK en BTW nummer. Dan zullen wij een inlog voor u aanmaken. 

Gordelspecialist.nl is een handelsnaam van Toop Beheer (Privacy Policy). 
KVK: 62297864
BTW-nummer: NL854752614B01

* Door onderstaande formulier in te vullen en verzenden verklaard de aanvrager dat Gordel specialist toestemming heeft om contact op te nemen met gebruik van de ingevulde gegevens.