Heeft u een vraag? Snel antwoord op uw vraag?: KLIK HIER EN LEES ONZE VEELGESTELDE VRAGEN.

Contact opnemen met de Gordelspecialist kan op 3 manieren:

E-mail: klantenservice@gordelspecialist.nl
Telefoonnummer: +31 (0)85 -060 14 50 (tevens Whatsapp nummer)
Whatsapp: +31 (0)85 -060 14 50

Openingstijden:
Afhalen of langskomen kan alleen op afspraak, dan zorgen wij dat er iemand aanwezig is om u te helpen. Deze afspraak kunt u per mail of app maken.

Telefonische bereikbaarheid:
+31 (0)85 -060 14 50

maandag   08:30-17:00
dinsdag   08:30-17:00
woensdag   08:30-17:00
donderdag   08:30-17:00
vrijdag   08:30-15:00
zaterdag   gesloten
zondag   gesloten


Wij werken met een telefoondienst, hierdoor kunt u ons altijd telefonisch bereiken op normale werkdagen. Zij kunnen de meest gestelde vragen beantwoorden. Wanneer u een specialistische vraag heeft dan willen wij u vragen om uw vraag per mail of App aan ons te stellen, dan ontvangt u een antwoord van een van de specialisten. 

Dagelijkse postverwerking maandag t/m donderdag tot 16.00 uur en vrijdag tot 15.00 uur.

Postadres voor RETOUREN:
Edisonstraat 36 D
6902 PK ZEVENAAR

Adres (afhalen alleen op afspraak):
Edisonstraat 36 D
6902 PK Zevenaar 

Product retour zenden/omruilen:
Kijk op www.gordelspecialist.nl/retour voor de retourprocedure. 

Controleer hier wanneer uw pakket aankomt: https://gordelspecialist.myparcel.me/

Wilt u zich aanmelden als wederwerkoper?
Stuurt u ons een mail met uw bedrijfsgegevens, mailadressen (ook voor de facturen) uw KvK en BTW nummer. Dan zullen wij een inlog voor u aanmaken. 

Gordelspecialist.nl is een handelsnaam van Toop Beheer (Privacy Policy). 
KVK: 62297864
BTW-nummer: NL854752614B01

* Door onderstaande formulier in te vullen en verzenden verklaard de aanvrager dat Gordel specialist toestemming heeft om contact op te nemen met gebruik van de ingevulde gegevens.