Heeft u een vraag? Snel antwoord op uw vraag?: KLIK HIER EN LEES ONZE VEELGESTELDE VRAGEN.
Contact opnemen met de Gordelspecialist kan op 3 manieren:
E-mail: klantenservice@gordelspecialist.nl
Whatsapp: +31 (0)85 -060 14 50 (hierop kunt u ons NIET bellen)
Telefoonnummer: +31 (0)85 -060 14 50 (tevens ons Whatsapp nummer)
Let op: telefonisch zijn wij alleen op woensdag (8.30 tot 17.00) en vrijdag (8.30 tot 15.00 uur) bereikbaar. Wanneer u spoedig antwoord wenst adviseren wij u ons een WhatsApp bericht of email te sturen.
Openingstijden:
Afhalen of langskomen kan alleen op afspraak, dan zorgen wij dat er iemand aanwezig is om u te helpen. Deze afspraak kunt u per mail of app maken.
Telefonische bereikbaarheid:
Woensdag van 8.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Via WhatsApp en e-mail is dagelijkse beantwoording en dus vaak sneller.
Wanneer u een SPOED vraag heeft dan willen wij u vragen om uw vraag per mail of App aan ons te stellen, dan ontvangt u een zo spoedig mogelijk antwoord van een van de specialisten.
Dagelijkse postverwerking maandag t/m donderdag tot 16.00 uur en vrijdag tot 15.00 uur.
Postadres voor RETOUREN (niet voor originele gordels opsturen!!) :
Edisonstraat 36 D
6902 PK ZEVENAAR
Adres (afhalen alleen op afspraak):
Edisonstraat 36 D
6902 PK Zevenaar
Product retour zenden/omruilen:
Kijk op www.gordelspecialist.nl/retour voor de retourprocedure.
Controleer hier wanneer uw pakket aankomt: https://gordelspecialist.myparcel.me/
Wilt u zich aanmelden als wederwerkoper?
Stuurt u ons een mail met uw bedrijfsgegevens, mailadressen (ook voor de facturen) uw KvK en BTW nummer. Dan zullen wij een inlog voor u aanmaken.
Gordelspecialist.nl is een handelsnaam van Toop Beheer (Privacy Policy).
KVK: 62297864
BTW-nummer: NL854752614B01
* Door onderstaande formulier in te vullen en verzenden verklaard de aanvrager dat Gordel specialist toestemming heeft om contact op te nemen met gebruik van de ingevulde gegevens.